Umiejętności
Dla Wojownika
30lvl
Specjalizacja broni dwuręcznej:1/6
Ogłuszenie:2/5
Błyskawiczny atak:1/9
Wściekłość: 1/3
Silne uderzenie: 1/10
Opis: Podstawowe nauki, jedna aktywna. Wszystko, czego nam potrzeba. Później maksujemy je i dodajemy w jednoręczną i krytyk. Przydatnymi broniami jest tu topory na 29 czy 31.
UM pod exp:
Specjalizacja broni jednoręcznej: 1/6
Parowanie: 2/5
Wściekłość: 1/3
Silne uderzenie: 1/10
Wrodzona szybkość: 1/18
Opis: Podstawa młodego expowicza, na razie bez aktywnych, gdyż nie są one mu na razie potrzebne. Pozostaje władać mieczem żywiołów i świat przed nami.
UM mieszane:
Specjalizacja broni dwuręcznej: 1/6
Ogłuszenie: 2/5
Błyskawiczny atak: 1/9
Silne uderzenie: 1/10
Wrodzona szybkość: 1/18
Opis: Coś dla tych, którzy lubią być wszechstronni – mieszane. Sprawdzają się na tym, jak i innych lvlach. Przypominam – jedna aktywna wystarczy.
POZIOM 60 [36 pkt. UM]
UM pod PvP:
Specjalizacja broni jednoręcznej: 3/6
Specjalizacja broni dwuręcznej: 3/6
Ogłuszenie: 5/5
Błyskawiczny atak: 4/9
Wściekłość: 3/3
Silne uderzenie: 4/10
Krytyczne uderzenie wręcz: 6/7
Wrodzona szybkość: 4/18
Sprawność fizyczna: 1/18
Poprawa kondycji: 3/5
Opis: Tutaj wojownik śmiało może, rzecz jasna posiadając dobry ekwipunek, dać w kość każdej profesji. Po 60 lvlu można śmiało dodać 1 pkt w obezwładniający, następnie ładować w energię oraz żądzę krwi, która jest niezbędna na następnych lvlach.
UM pod exp:
Specjalizacja broni jednoręcznej: 3/6
Parowanie: 5/5
Bolesny cios: 6/10
Wściekłość: 3/3
Silne uderzenie: 4/10
Krytyczne uderzenie wręcz: 6/7
Wrodzona szybkość: 8/18
Sprawność fizyczna: 1/18
Opis: Nic specjalnego, umiejętności rozłożone tylko pod exp, powalić możemy z nimi mało kogo. Dla pewności proponuję ładować też w błyskawiczny.
UM mieszane:
Specjalizacja broni jednoręcznej: 3/6
Specjalizacja broni dwuręcznej: 3/6
Ogłuszenie: 5/5
Wytrącenie z równowagi: 3/6
Błyskawiczny atak: 4/9
Wściekłość: 3/3
Silne uderzenie: 4/10
Krytyczne uderzenie wręcz: 6/7
Wrodzona szybkość: 4/18
Sprawność fizyczna: 1/18
Opis: Jak widać – kolejna mieszanka – sprawdza się na prawie wszystkim, czyli elitach, herosach, expie, chodź na PvP warto byłoby już zainwestować w energię, a na tytanów w obezwładniający.
POZIOM 100 [76 pkt. UM]
UM pod PvP:
Specjalizacja broni dwuręcznej: 4/6
Specjalizacja broni jednoręcznej: 4/6
Ogłuszenie: 5/5
Wytrącenie z równowagi: 4/6
Ciężka rana: 4/6
Obezwładniający cios: 2/3
Błyskawiczny atak: 6/9
Wściekłość: 3/3
Żądza krwi: 5/7
Silne uderzenie: 6/10
Krytyczne uderzenie wręcz: 7/7
Wrodzona szybkość: 11/18
Sprawność fizyczna: 5/18
Poprawa kondycji: 5/5
Lepsza kondycja: 5/5
Opis: No i mamy wszystko, czego chcieliśmy. Z tymi umiejętnościami mało kto nas może zabić. Na następnych lvlach warto zmaksować również zranienie, a później całkowicie SA.
UM pod exp:
Specjalizacja broni jednoręcznej: 4/6
Parowanie: 5/5
Bolesny cios: 8/10
Celny cios: 8/10
Błyskawiczny atak: 6/9
Wściekłość: 3/3
Zranienie: 5/5
Silne uderzenie: 6/10
Krytyczne uderzenie wręcz: 7/7
Wrodzona szybkość: 14/18
Sprawność fizyczna: 9/18
Poprawa kondycji: 1/5
Opis: Tutaj przydatny rozkład umek dla każdego expomaniaka. Jest broń jednoręczna, bonusy, powiększenie cech podstawowych, a także jedna aktywna. Na następnych poziomach można spokojnie zmaksować SA, a jeśli ktoś chce, to również pakować w energię.
UM mieszane:
Specjalizacja broni jednoręcznej: 4/6
Specjalizacja broni dwuręcznej: 4/6
Ogłuszenie: 5/5
Wytrącenie z równowagi: 4/6
Ciężka rana: 4/6
Błyskawiczny atak: 6/9
Wściekłość: 3/3
Żądza krwi: 5/7
Silne uderzenie: 6/10
Krytyczne uderzenie wręcz: 7/7
Wrodzona szybkość: 15/18
Sprawność fizyczna: 3/18
Poprawa kondycji: 5/5
Lepsza kondycja: 5/5
Opis: Bardzo dobra mieszanka, pozwalająca na zarówno exp, jak i inne dyscypliny. Tylko od typu broni zależy, jak poszczególne rzeczy nam się udadzą.
POZIOM 150 [126 pkt. UM]
UM pod PvP:
Specjalizacja broni jednoręcznej: 4/6
Specjalizacja broni dwuręcznej: 5/6
Ogłuszenie: 5/5
Wytrącenie z równowagi: 5/6
Ciężka rana: 5/6
Obezwładniający cios: 2/3
Błyskawiczny atak: 8/9
Rozpraszający cios: 8/8
Wściekłość: 3/3
Zranienie: 5/5
Żądza krwi: 6/7
Silne uderzenie: 8/10
Krytyczne uderzenie wręcz: 7/7
Twarda głowa: 4/4
Wytrzymałość: 2/15
Wrodzona szybkość: 18/18
Odporność na trucizny: 7/7
Sprawność fizyczna: 14/18
Poprawa kondycji: 5/5
Lepsza kondycja: 5/5
UM pod exp:
Specjalizacja broni jednoręcznej: 5/6
Parowanie: 5/5
Bolesny cios: 9/10
Celny cios: 10/10
Ostatnie uderzenie: 5/5
Błyskawiczny atak: 8/9
Wściekłość: 3/3
Zranienie: 5/5
Silne uderzenie: 8/10
Krytyczne uderzenie wręcz: 7/7
Wytrzymałość: 12/15
Wrodzona szybkość: 18/18
Sprawność fizyczna: 14/18
Odporność na trucizny: 7/7
Poprawa kondycji: 5/5
Lepsza kondycja: 5/5
UM mieszane:
Specjalizacja broni jednoręcznej: 5/6
Parowanie: 5/5
Bolesny cios: 1/10
Specjalizacja broni dwuręcznej: 5/6
Ogłuszenie: 5/5
Wytrącenie z równowagi: 5/6
Szeroki zamach: 5/6
Obezwładniający cios: 2/3
Błyskawiczny atak: 8/9
Rozpraszający cios: 8/8
Wściekłość: 3/3
Żądza krwi: 6/7
Silne uderzenie: 8/10
Krytyczne uderzenie wręcz: 7/7
Twarda głowa: 4/4
Wrodzona szybkość: 18/18
Odporność na trucizny: 7/7
Sprawność fizyczna: 14/18
Poprawa kondycji: 5/5
Lepsza kondycja: 5/5
POZIOM 200 [176 pkt. UM]
UM pod PvP:
Specjalizacja broni jednoręcznej: 4/6
Specjalizacja broni dwuręcznej: 6/6
Ogłuszenie: 5/5
Ciężka rana: 6/6
Wytrącenie z równowagi: 6/6
Szeroki zamach: 6/6
Obezwładniający cios: 3/3
Błyskawiczny atak: 9/9
Agresywny atak: 14/14
Rozpraszający cios: 8/8
Wściekłość: 3/3
Zranienie: 5/5
Żądza krwi: 7/7
Silne uderzenie: 10/10
Krytyczne uderzenie wręcz: 7/7
Wytrzymałość: 15/15
Końskie zdrowie: 8/15
Twarda głowa: 4/4
Wrodzona szybkość: 18/18
Odporność na trucizny: 7/7
Sprawność fizyczna: 15/18
Poprawa kondycji: 5/5
Lepsza kondycja: 5/5
UM pod exp:
Specjalizacja broni jednoręcznej: 6/6
Parowanie: 5/5
Bolesny cios: 10/10
Celny cios: 10/10
Ostatnie uderzenie: 5/5
Błyskawiczny atak: 9/9
Rozpraszający cios: 8/8
Wściekłość: 3/3
Zranienie: 5/5
Żądza krwi: 7/7
Silne uderzenie: 10/10
Krytyczne uderzenie wręcz: 7/7
Wytrzymałość: 15/15
Końskie zdrowie: 15/15
Twarda głowa: 4/4
Wrodzona szybkość: 18/18
Odporność na trucizny: 7/7
Sprawność fizyczna: 15/18
Mistrzostwo walk: 7/7
Poprawa kondycji: 5/5
Lepsza kondycja: 5/5
UM mieszane:
Specjalizacja broni jednoręcznej: 6/6
Specjalizacja broni dwuręcznej: 6/6
Parowanie: 5/5
Ogłuszenie: 5/5
Wytrącenie z równowagi: 6/6
Szeroki zamach: 6/6
Obezwładniający cios: 3/3
Błyskawiczny atak: 9/9
Agresywny atak: 14/14
Rozpraszający cios: 8/8
Wściekłość: 3/3
Żądza krwi: 7/7
Silne uderzenie: 10/10
Krytyczne uderzenie wręcz: 7/7
Wytrzymałość: 14/15
Twarda głowa: 4/4
Wrodzona szybkość: 18/18
Odporność na trucizny: 7/7
Sprawność fizyczna: 15/18
Mistrzostwo walk: 7/7
Poprawa kondycji: 5/5
Lepsza kondycja 5/5